برگزاری اولین دوره لیگ جام رمضان در غرفه دهه هشتادی ها

اولین دوره لیگ جام رمضان ویژه ورزش های الکترونیکی در ایام ماه مبارک رمضان و در بخش بازی سرای بخش دهه هشتادی ها سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، غرفه دهه هشتادی ها یکی از غرفه های پربازدید سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است. بخش های مختلفی در غرفه دهه هشتادی ها از جمله متا هیات، اتاق فرار، بازی سرا، لیزر تگ، باشگاه قرآنی و موکب حضرت قاسم (ع) میزبان نوجوانان و خانواده هایشان در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) است.

 

اولین دوره لیگ جام رمضان ویژه ورزش های الکترونیکی در ایام ماه مبارک رمضان و در بخش بازی سرای بخش دهه هشتادی ها سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود. اولین دوره لیگ جام رمضان از ۱۵ فروردین آغاز می شود و تا ۲۶ فروردین ماه ادامه دارد. علاقه مندان برای شرکت در این لیگ تا ۲۰ فروردین ماه فرصت دارند تا در سامانه ?https://bazivent.ir/Register/23 ثبت نام کنند.

 

براساس این گزارش، ۸ فروردین سامانه ثبت‌نام شرکت غیرحضوری در مسابقات بازی‌های رایانه‌ای رونمایی شد تا مخاطبان بتوانند با پیش ثبت‌نام در این سامانه در لیگ جام رمضان شرکت کنند. همچنین شرایطی فراهم شده است تا کسانی که به نمایشگاه می‌آیند نیز بتوانند در محلی که برای این کار اختصاص داده شده ثبت‌نام کرده و در مسابقه شرکت کنند.

 

در بازی‌سرای بخش دهه هشتادی های سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نوجوانان، بازی‌های کامپیوتری ایرانی تولید شده با موضوعات تاریخ اسلام، مقاومت، قرآن و عترت را تجربه می‌کنند و در کنار آن جام رمضان در لیگ بازی کامپیوتری فوتبالی فیفا برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین ماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ با شعار «می‌خوانمت» میزبان بازدیدکنندگان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) است.

 

کد خبر 1260092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha