هفدهمین یادواره سردار طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار می شود

بابایی گفت: هفدهمین یادواره سردار طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا ۱۹ فروردین‌ماه در مصلای شهرستان نکا با سخنرانی آیت الله سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌ مازندران ، عبدالرضا بابایی- فرماندار نکا - امروز(۱۵فروردین)در دیدار اعضای ستاد یادواره محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: امسال هفدهمین یادواره شهدای شهرستان نکا با محوریت سردار طوسی در ۱۹ فروردین ماه در نکا برگزار می شود.

 

وی افزود: با هماهنگی لازم آماده برای برگزاری یادواره سردار طوسی و شهدای شهرستان نکا هستیم و کمیته های مختلف شکل گرفته و برنامه ریزی ها با قوت انجام شد.

بابایی یادآور شد: با توجه به وجود علمای بزرگ در شهرستان نکا آنگونه که باید در دفاع نقدی پیشتاز بود و با محوریت روحانیت و علما شهدای بزرگواری را تقدیم انقلاب کردیم که به نسبت جمعیت از شهرستان های شاخص استان در بحث شهید و شهادت هستیم.

 

فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه در بحث دفاع از حرم هم نکا در کشور دارای شهدای گرانقدری است که از شهرستان های شاخص در این بخش است، خاطرنشان کرد: سالانه یادواره شهدای شهرستان با محوریت سردار طوسی به عنوان سرداران بزرگ برگزار می شود که ما‌نسبت به شهدا حق مطلب را از نکردیم.

 

وی افزود: عصر شنبه ۱۹ فروردین یادواره سردار طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا در مصلای شهرستان نکا با سخنرانی آیت الله سلیمانی و مداحی حاج امین عارف و اجرای هاشم زاده برگزار می شود.

 

بابایی گفت: با اهتمام خانواده شهید سردار طوسی و اعضای ستاد یادواره، برنامه ها با قوت برگزار شد و با افطاری ساده در خدمت مروم هستیم.

 

فرماندار نکا با اعلام اینکه تندیس ها و المان های مناسب برای معرفی شهدا را در شهرستان نداریم، یادآور شد: نتوانستیم از شهدا المان های مناسب داشته باشیم که تلاش داریم تا پایان امسال المان مناسبی با محوریت سردار طوسی در شهرستان نکا داشته باشیم. وی گفت: امیدواریم با برگزاری این یادواره ها در ادامه‌مسیر کار و زندگی موفقیت بیشتری حاصل شود.

کد خبر 1260120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha