رویکرد برنامه‌های مرتبط با روز جهانی قدس، تبلیغی و گفتمانی باشد

حجت‌الاسلام دیلمی گفت: اتخاذ رویکرد تبلیغی و گفتمانی از سوی دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه نهادهای فرهنگی در موضوع قدس و جنایات‌ صهیونیست‌ها امری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در جلسه هم‌اندیشی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارکرد: با توجه به اینکه ما امروز در یک جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی قرار داریم، حضور حداکثری مردم در راهپیمایی‌ روز جهانی قدس مولفه قدرت و حیات انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تولید و پخش برنامه‌های تبلیغی و تبیینی در ایام پیش‌رو از صداوسیما و سایر رسانه‌های استان در دستور کار قرار داشته باشد چراکه باید فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغی مناسبی در این زمینه داشته باشیم.

 

وی افزود: اتخاذ رویکرد تبلیغی و گفتمانی از سوی دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه نهادهای فرهنگی در موضوع قدس و جنایات‌ صهیونیست‌ها امری لازم و ضروری است.

 

حجت‌الاسلام دیلمی با اشاره به اتفاقات اخیر در سرزمین‌های اشغالی گفت: افول رژیم صهیونیستی حتمی و قطعی است اما شاید بسیاری از نوجوانان و جوانان ما نسبت به این مسئله آگاه نباشند. بنابراین آگاه‌سازی آنان با برگزاری نشست‌های مختلف تبیینی باید مورد توجه قرار داشته باشد.

 

وی بیان کرد: از فرصت ایام پیش‌رو باید برای تبیین مسئله فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف بهره گرفت تا در نهایت در روز ۲۵ فروردین شاهد حضور پرشور مردم روزه‌دار و مومن استان در راهپیمایی روز جهانی قدس باشیم.

 

کد خبر 1260135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha