کانون فرهنگی هنری مصلحون بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلحون روستای کرکرق گفت: بسته های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان به همت فعالان این کانون و خیرین بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت توزیع شد.

رقیه محبی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بسته های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان شامل گوشت گرم گوسفندی به همت فعالان این کانون و خیرین بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلحون روستای کرکرق تصریح کرد: این دومین مرحله از کمک های مومنانه این کانون برای خانواده نیازمند بود و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت های قرآنی در این کانون همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می شود، اظهار داشت: برگزاری جزءخوانی قرآن کریم در مسجد جامع روستای کرکرق از مهمترین برنامه های قرآنی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

 

محبی عنوان کرد: پیش از این نیز جشن تکلیف ویژه دختران عضو کانون برگزار و طی مراسمی از فعالیت های قرآنی این دختران تجلیل و تقدیر شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلحون با بیان این مطلب که آشنا کردن دختران نوجوان و جوان با مفاهیم قرآن کریم از رسالت های مهم در ماه مبارک رمضان است، افزود: تلاش می کنیم تا کانون و مسجد این روستا را به یک پایگاه قرآنی تبدیل کنیم.

 

محبی ادامه داد: تشویق دختران روستای برای حفظ حجاب و استفاده از چادر از دیگر برنامه های فرهنگی این کانون برای ترویج رعایت فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه است.

 

 

کد خبر 1260162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha