تبیین زیست عفیفانه مبتنی بر الگوی سوم زن از اهداف برپایی کارگروه های تخصصی ویژه بانوان است

آقایی با اشاره به اهمیت نقش بانوان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گفت: تبیین زیست عفیفانه مبتنی بر الگوی سوم زن از اهداف برپایی کارگروه های تخصصی ویژه بانوان است.

معصومه آقایی با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه بانوان و نقش آنان در پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی ایران به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از راهبردهای اجرایی با هدف تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی در حوزه بانوان و خانواده راه اندازی کارگروه های تخصصی هفت گانه است. 

 

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بانوان و خانواده در استانداری البرز افزود: مشکلات و دغدغه های مرتبط با خانواده و زنان از مهمترین مسائلی است که به صورت مشارکت، هم افزایی، هم اندیشی و آموزش با حضور کارشناسان آگاه و مسئول مرتفع می شود.

 

به گفته وی، تدوین محتواهای آموزشی و ارائه آن در قالب کارگروه های تخصصی از جمله محورهای مورد توجه با هدف کاهش آسیب های اجتماعی برای زنان و خانواده است. 

 

آقایی توضیح داد: گفتمان سازی الگوی سوم زن در جامعه یکی از مسائل محوری قابل تأملی است که مبتنی بر آن می توان انتظار داشت که جایگاه بانوان و به تبع آن خانواده رشد و ارتقاء کمی و کیفی پیدا کند.

 

مشاور استاندار و مدیرکل بانوان و خانواده در استانداری البرز خاطرنشان کرد: تقویت برنامه های آموزشی با هدف زیست عفیفانه با محوریت تحکیم خانواده، ایجاد رشد و نشاط اجتماعی، ارتقاء جمعیت و افزایش فرزندآوری از جمله محورهای مبنایی در قالب تشکیل این کارگروه ها است.

 

 

کد خبر 1260211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha