تعیین شعار سال نمونه ای از توجه رهبری انقلاب در راستای زدودن مشکلات است

حجت الاسلام مدبر گفت: تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری نمونه ای از توجه و خواست ایشان در جهت تمرکز بر مشکلات و زدودن آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز چهارشنبه (۱۶​ فروردین) در دیدار رئیس و اعضای شورای آموزشی دانشگاه جهرم با تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه ضیافت الهی، گفت: دانشگاهیان علاوه بر تولید علم بایستی همواره نقشه های دشمنان در خصوص ایجاد بحران های مختلف با هدف دور شدن از پیشرفت و تعالی را مد نظر قرار دهند. 

 

امام جمعه جهرم تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری را نمونه ای از توجه و خواست ایشان در جهت تمرکز بر مشکلات و زدودن آن دانست و اظهار داشت: ایشان حتی در خصوص اغتشاشات اخیر نیز با اطمینان فرمودند که این نیز می گذرد و اما نبایستی ذهن ها از مسائل اساسی چون کاهش جمعیت باز بماند‌ که حکایت از دوراندیشی و دشمن شناسی ایشان دارد. 

 

وی توانمند سازی دانشجویان را در حوزه های مختلف خواستار و اظهار داشت: بایستی موضوع تولید علم در دانشگاه‌ها در جهتی پیش رود که این مهم پس از اتمام تحصیلات دانشجویی نیز توسط دانشجویان تدوام داشته باشد  و این نیاز به برنامه‌ریزی و تشویق  دانشجویان و فارغ التحصیلان در جهت استفاده از ظرفیت آنان در امور مختلف جامعه دارد.

 

حجت الاسلام مدبر با بیان این که به آینده دانشگاه دولتی جهرم خوشبین هستم افزود: بایستی در کنار تقویت نقاط قوت به ضعف ها نیز توجه داشت و تلاش کرد تا با رفع و کاهش مشکلات  مسیر پیشرفت هموارتر شود.

 

در این جلسه حجت الاسلام عباس زاده رئیس دانشگاه جهرم ضمن تشکر از دیدگاه امام جمعه جهرم که خود شخصیتی دانشگاهی هستند،گزارشی از مجموعه فعالیت های این دانشگاه در امور مختلف زیربنایی و آموزشی از جمله افزوده شدن رشته های جدید، ارتقا آموزشی و فرهنگی،تسهیل ارائه خوابگاه به دانشجویان،اتصال دانشگاه به گاز شهری،ساخت آزمایشگاه و ابنیه مورد نیاز دانشگاه دولتی را ارائه کرد.

کد خبر 1260252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha