تلاش مضاعف و جهادگونه برای تحقق تمدن نوین اسلامی ضروری است

حجت الاسلام دولتشاهی، با بیان اینکه تلاش مضاعف و جهادگونه برای تحقق تمدن نوین اسلامی ضروری است، گفت:ر گام دوم انقلاب برای ساختن تمدن نوین جامعه و اصلاح جامعه جهاد همه جانبه علمی، فرهنگی، اقتصادی، هنری لازم است و هر فردی در هر جایگاهی که فعالیت می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام علاء دولتشاهی، امروز(16فروردین)، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در جمع اعضای هیئت فرهنگی جهادی بیت السجاد(ع) حسینیه حبیب بن مظاهر اظهارداشت: رمضان ماه قرآن و عترت و ماه مهمانی خداوند است.

 

استاد حوزه و دانشگاه افزود: با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب، دست های استکبار در داخل به گونه ای است که می خواهند با خدشه دار کردن عفت عمومی مسیری را که شهدا برای ما ترسیم کردند به فساد بکشانند.

 

وی با اشاره به آیات و روایات، عنوان کرد: خداوند می فرمایند بخورید و  بیاشامید ولی فساد نکنید، از نعمت های الهی بهره ببرید ولی ستم نکنید.

 

حجت الاسلام دولتشاهی تصریح کرد: باید از نعمت های الهی بهره مند شد ولی از اسراف دوری کنیم و شکرگذار نعمت های الهی بوده و باتقوا باشیم.

 

وی بر ضرورت توجه به خودسازی تأکید کرد و عنوان داشت: خودسازی وظیفه همه ماست و باید از غیبت، عصبانیت، تندزبانی و خشم دوری کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: در گام دوم انقلاب برای ساختن تمدن نوین جامعه و اصلاح جامعه جهاد همه جانبه علمی، فرهنگی، اقتصادی، هنری لازم است و هر فردی در هر جایگاهی که فعالیت می کند باید فراتر از وظیفه ای که بر دوش دارد اقدام نماید.

 

وی در پایان با تأکید بر قرائت و تدبر در قرآن، اظهارکرد: تدبر در قرآن برای سبب خودسازی، بصیرت افزایی و نقش آفرینی در جامعه می شود.

کد خبر 1260273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha