رسانه‌ها در طراز انقلاب اسلامی فعالیت کنند

حسینی محراب، با اشاره به ضرورت فعالیت رسانه‌ها در طراز انقلاب اسلامی، گفت: رسانه طراز انقلاب اسلامی به این معنی است که نقد منصفانه و منطقی داشته باشد و در اطلاع‌رسانی و تبادل اطلاعات به صورت صادقانه، شفاف و واقع‌بینانه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب، شامگاه چهارشنبه (۱۶ فروردین) در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه استان، با اشاره به بهره‌مندی از ماه پربرکت رمضان، اظهار کرد: در آستانه لیالی قدر هستیم و باید قدر این شب‌ها که به اندازه هزار ماه است را قدر بدانیم چرا که این شب‌ها می‌تواند موجب رستگاری و حرکت به سمت آینده شود.

 

استاندار خوزستان، خبرنگاری را شغلی مقدس و تاثیرگذار دانست و افزود: مسئولان باید با کمک خبرنگاران و با انجام کار جهادی می‌توانند موانع را از پیش رو بردارند و مشکلات را رفع و اصلاح کنند.

 

وی با بیان اینکه خوزستان دارای ظرفیت‌های بسیاری برای رشد و پیشرفت است، اضافه کرد: در این راستا با شناسایی نیروهای مفید و استفاده از ظرفیت نیروهای دانش‌بنیان باید بستر ورود آنها در بخش اجرایی را فراهم کنیم.

 

حسینی محراب، با اشاره به ضرورت فعالیت رسانه‌ها در طراز انقلاب اسلامی، عنوان کرد: رسانه طراز انقلاب اسلامی به این معنی است که نقد منصفانه و منطقی داشته باشند و در اطلاع‌رسانی و تبادل اطلاعات به صورت صادقانه، شفاف و واقع‌بینانه عمل کرده و از دروغ، تهمت و دشنام پرهیز کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: باید تا جایی که می‌توانیم به هم حسن ظن داشته باشیم و با کمک هم کاری کنیم که جوسازی رسانه‌ای دشمنان که با برنامه‌ریزی به منظور صدمه زدن به افکار عمومی است، خنثی شود.

 

استاندار خوزستان، با بیان اینکه باید از ضعف در پژوهش و پردازش تک‌بعدی مسائل پرهیز کرده و به جای طرح مشکلات دنبال راه‌حل ها باشیم، ابراز کرد: باید موضوعات را به گونه‌ای بیان کنیم که موجب سوءاستفاده دشمنان نشود.

 

وی همچنین به مصوبات سفر ریاست‌جمهوری اشاره کرد و یاد آور شد: در تلاش جهت تسریع در اجرای مصوبات سفر ریاست‌جمهوری هستیم و میزان پیشرفت پروژه‌ها را به صورت شفاف و صادقانه به رسانه‌ها را اعلام می‌کنیم تا زمینه را برای سفر دوم هیئت دولت به استان در اردیبهشت سال جاری فراهم شود.

 

کد خبر 1260334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha