پویش جذب حامی ایتام در خوزستان اجرا می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان، از راه‌اندازی پویش جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد خوزستان خبر داد.

جمشید هاشمی فرد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با اشاره به سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام ایتام و تکریم خیرین و سنت حسنه کمک به ایتام و نیازمندان، از راه‌ اندازی پویش جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد خوزستان خبر داد.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: از آنجا که یتیم‌نوازی و رسیدگی به نیازمندان و محرومان در زندگی ائمه (ع) از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار بود، کمیته امداد خوزستان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) پویش جذب حامی ایتام در استان اجرا می‌کند.

 

وی اضافه کرد: دوستداران برای شرکت در این پویش می‌توانند از فعالیت‌های خیرخواهانه خود همچون حمایت از ایتام، اطعام، نذر قربانی، صدقه، کمک به محرومان نیازمند و کمک به دانش آموزان نیازمند، مشارکت کنند.

 

هاشمی فرد، با بیان اینکه حامیان ایتام و محسنین نیز می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به شماره کارت فرزند معنوی‌شان به صورت ماهیانه واریز کنند، افزود: کمیته امداد استان خوزستان 26 هزار کودک را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کند؛ علاوه بر آن 23 هزار نفر نیز درخواست جدید داریم که در نوبت جهت اضافه شدن برای حمایت هستند.

 

وی با اشاره به اینکه ایتام و فرزندان طرح محسنین در استان از حمایت‌های 44 هزار حامی نیکوکار بهره مند هستند، ابراز کرد: این حامیان در سال گذشته بیش از 163 میلیارد تومان در این بخش به ایتام و محسنین کمک کردند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان، طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های موفق این نهاد دانست و اذعان کرد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در امور خیر و حفظ عزت‌ نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده‌ های آنان از جمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است.

 

وی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌ توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #061*8877* برای ایتام و محسنین عام واریز کنند و یا با مراجعه به ادارات و مراکز نیکوکاری حمایت ایتام تحت کمیته امداد استان را عهده‌ دار و با واریز مستقیم کمک‌های خود به‌ حساب فرزند معنویشان از ثواب و برکات این عمل خیر بهره‌ مند شوند.

 

هاشمی فرد، از مردم خیر، نوع‌دوست و نیکوکاران درخواست کرد با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، ارسال عدد 1 به 3000333361 و یا تماس با شماره همراه09165047878 با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند.

 

کد خبر 1260430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha