رشد تولید نیازمند حمایت دولت و مردم از تولیدکنندگان است

حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت تحقق شعار سال برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی تأکید کرد و گفت: رشد تولید نیازمند حمایت دولت و مردم از تولیدکنندگان است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: سخنان رهبری برای همه فصل الخطاب است.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان برای تحقق شعار سال افزود: تحقق شعار سال در گرو گفتمان واحد و خدمت صادقانه مسئولین است.

 

وی مهار تورم و رشد تولید را نیاز کشور خواند و گفت: البته رشد تولید منوط به این است که از تولید کننده حمایت شود و همه مردم کالای داخلی مصرف کنند.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه اظهار کرد: حمایت از تولید کننده و مصرف کالای داخلی منجر به ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد و مصرف تولید داخلی باید فرهنگ سازی شود.

 

وی تصریح کرد: اگر دولت و مردم دست به دست هم دهند و دولت نظارتش را جدی تر بگیرد، از تولید کننده حمایت شود و مردم به جای مصرف کالای خارجی کالای ایرانی مصرف کنند، شاهد رشد تولید خواهیم بود.

 

امام جمعه بروجرد بر ضرورت راه اندازی کارخانه ها تأکید کرد و گفت: قوه مجریه باید فرمایش مقام معظم رهبری را مبنی بر مردمی سازی اقتصاد و هدایت، حمایت و نظارت را اعمال کند.

کد خبر 1260439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha