پذیرایی از زائران حضرت شاهچراغ(ع) در افطار و سحرهای ماه رمضان/  پذیرش نذورات نقدی و غیرنقدی اردتمندان اهل بیت(ع)

صحرائیان گفت: به همت حرم مطهر و مشارکت خیرین و ارادتمندان سیدالسادات الاعاظم، زائرین این بارگاه منور در ماه مبارک رمضان هر روز از خوان کرم این امامزاده واجب التکریم، متنعم می شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، علیرضا صحرائیان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، در سحرهای این ماه مبارک، یکصد سحری متبرک و هر شب ۵۰۰ پرس افطار متبرک و یک هزار بسته پذیرایی، بین زائران و خادمان حضرت توزیع می شود. در لیالی پرفیض قدر نیز اِن شاءالله هرشب ۱۵ هزار بسته پذیرایی بین زوار حضرت، توزیع می شود. 
 

معاون توسعه و مدیریت منابع آستان مقدس شاهچراغ(ع) گفت: مراسم لیالی قدر از ساعت ۲۱:۱۵ با حضور تولیت معزز آستان مقدس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و خطیبان و مداحان برجسته کشوری و استانی و حضور گسترده زائران و مجاوران این بارگاه منور، در این شب های عزیز برگزار می شود. در همین راستا معاونت توسعه و مدیریت منابع جهت تکریم، پذیرایی و اطعام زوار در لیالی پرفیض قدر، تمهیدات ویژه ای درنظر گرفته است که نیازمند مساعدت و کمک های مومنانه خیّرین گرانقدر است. 
 

صحرائیان خاطرنشان کرد: نیکوکاران علاقه مند به مشارکت در اطعام زوار این بارگاه منور در ماه مبارک رمضان، بویژه لیالی قدر، می توانند کمک های خیّرانه خود را به دفاتر نذورات واقع در صحن حرم مطهر، اهداء یا به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۱۸۳۷۴ واریز کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین سامانه اینترنتی نذورات حرم مطهر nazr.shahecheragh.ir با امکان انتخاب نّیات مختلف برای واریز وجه از جمله اطعام زائران، آماده دریافت کمک های خیّرانه ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است. 

کد خبر 1260440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha