تبیین فرهنگ دینی و ایثار و شهادت در جامعه ضروری است

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه ۱۰ اردیبهشت به یاد شهدای عملیات الی بیت المقدس روز زرندیه نامیده شد، گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام حسین ابراهیمی هشتاد، امروز پنج شنبه (17 فروردین) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: تبیین فرهنگی دینی و معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جامعه امری ضروری است.

 

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در این جلسه که با دستور برنامه ریزی برنامه های فرهنگی روز شهرستان زرندیه برگزار شد، افزود: پیرو مصوبه جلسه شورای فرهنگ عمومی زرندیه در خصوص تعیین روزی به نام روز شهرستان، روز دهم اردیبهشت ماه بعنوان روزی که مردم شریف شهرستان زرندیه درسال 1361 و در عملیات الی بیت المقدس طی یک روز تعداد بیست و سه شهید تقدیم انقلاب و کشور عزیزمان نموده است بعنوان روز شهرستان انتخاب گردید.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال بعنوان اولین سالی که این روز انتخاب گردیده است، ادامه داد: شایسته است برنامه ریزی خوب و جامعی برای انجام برنامه های فرهنگی هنری و اجتماعی متنوعی در این روز صورت بگیرد.

 

امام جمعه شهرستان زرندیه در ادامه بر ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و ایثارگران در این روز تاکید کرد و گفت: نسل جوان و نوجوان باید بیش از پیش با رشادت ها و از خودگذشتگی شهدا و ایثار آنان آشنا شوند.

 

وی با اشاره به ولایتمداری و دینداری شهدا، جانبازان و ایثارگران، بیان کرد: رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی با ایمان به خدا گام در مسیر ارزش ها گذاشتند و ما باید امروز ادامه دهنده راه آنان باشیم.

کد خبر 1260446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha