رشد تولید و صنعت به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم رهبری باید در مدیریت شهری لحاظ شود

خردمند گفت : با موانع رشد صنعت در دزفول برخورد و از صنعت و صنعتگران شهرستان به صورت ویژه حمایت خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علیرضا خردمند، امروز در آیین معارفه خود به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار کرد: فرهمندپور در مدت تصدی فرمانداری ویژه دزفول زحمات فراوانی کشیدند که امیدوار هستیم در مسئولیت جدید خود‌ نیز موفق باشد. 

 

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول، با قدردانی از حسن اعتماد استاندار و معاون سیاسی استانداری خوزستان در انتخاب وی به عنوان سرپرست فرمانداری دزفول، افزود: امیدوار هستم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم انقلابی شهر خود باشم.

 

وی دزفول را شهرستانی با اصالت و دارای ظرفیت های فراوان دانست و اضافه کرد: حضور بیوت علمای مختلف، سبقه مذهبی و فرهنگی دزفول، وجود دانشگاه های با قدمت نشان دهنده نخبگان فراوان در این شهرستان و وجود ۲۶۰۰ شهید دفاع مقدس نشان دهنده روحیه شهادت طلبی مردم این شهرستان است که البته این روحیه همچنان ادامه دارد.

 

خردمند، همچنین وجود آثار باستانی و گردشگری متعدد را نشان دهنده تمدن دزفول دانست و ابراز کرد: این ها ظرفیت هایی هستند که در دزفول وجود دارد که باید بتوانیم با وحدت، یکدلی و همراهی همدیگر و با بکارگیری این ظرفیت ها در مسیر توسعه و تعالی دزفول گام برداریم.

 

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت های دزفول، بیان کرد: همه اقوام با هر تفکری باید با همدلی دست به دست هم دهیم تا در پیشرفت دزفول سهمی داشته باشیم و بنده در این راستا دست تمام کسانی که به دنبال تعالی و پیشرفت دزفول هستند را می فشارم.

 

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های متعددی در حوزه اشتغال، فرهنگی و اجتماعی و مبارزه با فساد تدوین شده و در دستور کار ما خواهد بود.

 

وی در ادامه رشد تولید و حمایت از صنعت را دغدغه رهبری و استاندار خوزستان برشمرد و برخورد با مانعان رشد صنعت و حمایت ویژه از صنعت و صنعتگران را از اولویت های کاری خود عنوان کرد.

 

خردمند، یاد آور شد: باید تلاش کنیم تا با اقدامات جهادی در راستای تعالی دزفول و تبدیل شهرستان به یک شهرستان قوی با همراهی استاندار گام برداریم، در این راستا درب اتاق بنده بر روی همه مردم و مسئولان باز است.

 

کد خبر 1260463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha