عرضه اپلیکیشن«قصه‌های قرآنی» در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

مدیرعامل موسسه دانش بنیان مهاد از عرضه اپلیکیشن«قصه‌های قرآنی»، در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: این اپلیکیشین به ۱۶ زبان بین‌المللی تولیدشده است.

«حمید افسری»، در گفت و گو با خبرنگار  گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان درباره فعالیت موسسه دانش‌بنیان مهاد در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: این موسسه بیش از ۱۶ سال است، در حوزه تخصصی تولید محصولات کودک، انیمیشین و اپلیکیشن های موبایل و بازی های حرکتی و تعاملی فعالیت می کند.

 

مدیر عامل موسسه دانش بنیان مهاد از عرضه اپلیکیشن «قصه‌های قرآنی»، که مجموعه‌ای از بازی‌ها و قصه‌های تعاملی است، در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: این محصول دارای ۳۰ قصه قرآنی است که به ۱۶ زبان بین‌المللی تولید شده و کودکان به صورت رایگان می توانند بازی ها و قصه ها را بر روی تلفن همراه نصب کنند. در قالب اپلیکیشن «قصه‌های قرآنی»، مخاطب می‌تواند شخصیت های قرآنی را که به نوشت افزار و عروسک تبدیل شده مشاهده کند.

 

وی بیان کرد: همچنین از طریق این اپلیکیشن کودکان می توانند محصولات عروسکی، نوشت افزار، لوازم التحریر، محصولات اتاق کودک را سفارش دهند و ما از طریق پست به آنها ارسال می کنیم.

 

 مدیرعامل موسسه دانش بنیان مهاد با اشاره به محصولات تولید شده توسط این موسسه در حوزه کودک و خانواده گفت: محله با صفا یکی از بازی های ایرانی و اسلامی که برای خانواده و کودک تهیه شده است، بازی «نبرد هور» پیرامون دفاع مقدس و  بازی «دختران ایران» با هدف معرفی المان ها و شخصیت های بزرگ انقلاب از محصولات تولید شده توسط این موسسه است.

 

 مدیرعامل موسسه دانش بنیان مهاد همچنین از تولید بازی «کودکان اربعین»، توسط این موسسه خبر داد و افزود: بازی«کودکان اربعین» یک مجموعه بازی با موضوع سفر پیاده روی اربعین برای کودکان ۴ تا ۹سال است که کودک را با کاروان «کودکان اربعین» همراه می‌کند و آنها می‌توانند در قالب بازی‌هایی با موکب داری، عبور از مرز، زیارت اماکن مقدس کربلا و مجموعه‌ای از اتفاقات‌ و حال و هوای پیاده روی اربعین آشنا‌ شوند.

 

گفتنی است، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین ماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ با شعار «می‌خوانمت» میزبان بازدیدکنندگان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) است.

 

کد خبر 1260473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha