مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر به دیارباقی شتافت

مهدي ذوالفقاريان،مدير فقيد کانون فرهنگي هنري نورالمهدي(عج) مهديشهر پس از مدت ها تحمل بيماري شامگاه جمعه دار فاني را وداع گفت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛شامگاه جمعه و در آستانه فرارسیدن لیالی قدر، خادم الحسین(ع) مرحوم مهدی ذوالفقاریان،مدیر فقید کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) شهرستان مهدیشهر پس از مدت تحمل بیماری دار فانی را وداع گفته و به دیارباقی پیوست.

 

برگزاری برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی،هنری و ... از جمله تهیه بسته های معیشتی،برگزاری محافل قرآنی، برگزاری مراسم در مناسبت های ملی و مذهبی و ... با محوریت کانون و مسجد در طول سال از مهمترین فعالیت های ذوالفقاريان در کانون نورالمهدی(عج) بوده است.

 

جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به عنوان برنامه شاخص این روز در شهرستان مهدیشهر می باشد که کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) با مدیریت مرحوم به مدت 15 سال اجرا شده است و در سال گذشته نیز علیرغم کسالت و بستری شدن در بیمارستان این برنامه باشکوه با مدیریت کانون فرهنگی نورالمهدی(عج) در مسجد حضرت ابالفضل(ع) مهدیشهر برگزار شد.

 

خبرگزاری شبستان استان سمنان درگذشت مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر را به خانواده مکرم ایشان و اهالی مسجد حضرت ابالفضل(ع) و کانون نورالمهدی(عج) مهدیشهر تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید اجر جزیل و برای خانواده ایشان صبر جمیل از خداوند منان مسئلت می نماید.

کد خبر 1260601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha