برترین های گروه های تئاتر بچه های مسجد در زنجان تجلیل می شوند

نعمتی از معرفی چهره های هنر انقلاب استان زنجان در برنامه تلویزیونی«شیدایی حقیقت» خبر داد و گفت: اختتامیه سومین دوره همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد در هفته هنر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود.

امیر نعمتی، رئیس حوزه هنری استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی از 19 تا 26 فروردین ماه به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در زنجان برنامه هایی پیش بینی شده است، ادامه داد: در نخستین روز از این هفته عطرافشانی گلزار شهدا با حضور اصحاب فرهنگ وهنر زنجان در گلزار شهدای زنجان برگزار خواهد شد.

 

نعمتی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان از دیگر برنامه های این هفته در زنجان خواهد بود،گفت: به منظور معرفی هنرمندان شاخص استان زنجان ویژه برنامه «شیدایی حقیقت» با همکاری اشراق زنجان برگزار خواهد شد.

 

رئیس حوزه هنری استان زنجان ادامه داد: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، سه عنوان کتاب مصور، آثار خوشنویسی و قطعه موسیقی «پاینده ایران» رونمایی خواهد شد.

 

این مسئول از برگزاری آیین اختتامیه سومین دوره تئاتر مردمی بچه های مسجد و تقدیر از گروه های نمایش برتر در این مراسم خبر داد و افزود: نشست بررسی آیین‌ها و آداب بومی خاص ماه مبارک رمضان برای این هفته پیش بینی شده است.

 

نعمتی با یادآوری اینکه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در زنجان به صورت خودجوش و مردمی اجرا می شود، تصریح کرد: رویداد هنری مهرواره سرود «هادی» در قالب اجرای سرود در شهر‌های خدابنده، خرمدره، ابهر، هیدج و سلطانیه در این هفته اجرا می شود.

 

کد خبر 1260604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha