برگزاری مسابقه بزرگ «میهمانی خدا» با موضوع دعای ۴۴ صحیفه سجادیه

حجت الاسلام کفیل از برگزاری مسابقه بزرگ میهمانی خدا با موضوع شرح دعای ۴۴ صحیفه سجادیه ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام محمدصادق کفیل- رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به اهمیت پرداختن به مفاهیم بلند صحیفه سجادیه گفت: کتاب صحیفه سجادیه به عنوان یکی از منابع مهم شیعه می‌تواند پاسخگوی بسیاری از مسائل زندگی باشد است.

 

وی با تاکید بر اینکه همه ما در راستای ترویج این مفاهیم به عموم جامعه وظیفه داریم افزود: در همین راستا و به مناسبت ماه مبارک رمضان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ «میهمانی خدا» شامل شرح دعای 44 صحیفه سجادیه کرده است.

 

رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه با اشاره به منابع این مسابقه  ادامه داد: کتاب میهمانی خدا، صوت های استاد صبوحی و ترجمه دعای 44 صحیفه سجادیه از منابع تعریف شده برای این مسابقه است.

 

وی با اشاره به روش های شرکت در مسابقه گفت: تهیه فایل کتاب با ۸٠ درصد تخفیف ویژه به قیمت دوازده هزارتومان از لینک https://b2n.ir/sahyfeh ، همچنین عضویت در کانال مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و دریافت روزانه صوت استاد از کانال ایتا مرکز  به آدرس  https://eitaa.com/sahyfeh و همچنین شرکت در آزمون آنلاین تستی، سه روشی است که برای علاقمندان پبش بینی شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین کفیل ادامه داد: زمان شرکت در مسابقه از روز پنج شنبه ۱۷ فروردین ماه آغاز شده و آزمون در تاریخ دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

 

رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه همچنین به جوایز این مسابقه اشاره کرد و گفت: ۵ جایزه ۵٠٠ هزار تومانی برای نفرات اول ٨ جایزه ٣٠٠ هزار تومانی برای نفرات دوم و ۱۲ جایزه ۱۰۰ هزارتومانی برای سایر شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1260636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha