جبهه‌ای از کنشگران تربیتی مردمی در گلستان تشکیل می‌شود

حجت‌الاسلام گرزین هدف اصلی و مهم از شناسایی کنشگران تربیتی مردمی را تحول تربیتی مبتنی بر مبانی اسلامی ایرانی و اسلامی عنوان کرد و گفت: هدف نهایی، تشکیل جبهه‌ای از کنشگران تربیتی مردمی در استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در دومین نشست کنشگران تربیتی مردمی این استان با بیان اینکه در گام نخست آشنایی این مجموعه‌ها با یکدیگر باید اتفاق بیفتد، اظهارکرد: در جلسه نخست تاکید شد که مجموعه‌های تربیتی مردمی باید یکدیگر را بشناسند و از ظرفیت‌ها و تجربه‌های موفق و ارزشمند هم آگاه شوند.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اینکه مجموعه‌های کنشگر تربیتی مردمی شناسایی و با هم آشنا شوند، سبب امیدآفرینی خواهد شد و به این نتیجه می‌رسند که این مجموعه‌ها تنها نیستند و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

 

وی افزود: از سوی دیگر آشنایی این مجموعه ها با یکدیگر سبب معاضدت، هم‌افزایی و استفاده از توان و تجربه‌های سایر مجموعه‌ها در پیشبرد اهداف تربیتی ایرانی اسلامی جوانان مومن و دغدغه‌مند خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام گرزین هدف اصلی و مهم را تحول تربیتی مبتنی بر مبانی اسلامی ایرانی و اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: هدف نهایی، تشکیل جبهه‌ای از کنشگران تربیتی مردمی در استان است. مسائل مربوط به تربیت جزو موضوعات مهمی است که دشمن روی آن دست گذاشته و ما باید برای آن کار ویژه انجام دهیم.

 

وی افزود: مدارس مسجدمحور چند سالی است که به علت دغدغه‌مندی و تکلیف‌گرایی جمعی از جوانانِ مومنِ حزب‌اللهی شکل گرفته است، هرچند هنوز مخالفت‌هایی از سوی برخی دستگاه‌ها وجود دارد اما تجربه‌های موفق تربیتی این مجموعه‌ها، امیدهای زیادی را برای استمرار و گسترش فعالیت اینگونه مدارس بیشتر کرده است.

 

کد خبر 1260699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha