تحقق شعار سال نیازمند حضور مردم در فعالیت های اقتصادی است

حجت الاسلام خانی، با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند حضور مردم در فعالیت های اقتصادی است، گفت: روحانیت با حضور در بین مردم باید در زمینه اهمیت و نقش مردم برای تحقق شعار سال فعالیت تبلیغی و بصیرت افزایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام محمدیوسف خانی، امروز(19فروردین)، در همایش فصلی طلاب، علما و روحانیت شهرستان دلفان که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، در راستای تحقق و رصد شعار سال، اظهارداشت: کارفرهنگی و پشتیبانی برای تحقق شعارسال و حضور مردم درفعالیت های اقتصادی ضرورتی است.

 

امام جمعه دلفان افزود: در راستای تحقق شعار سال جبهه انقلاب و روحانیت لازم است اهتمام جدی داشته باشند و نقشه ورود مردم در عرصه اقتصاد و تولید باید به دست نخبگان و تحصیل کرده های هر منطقه تهیه شود.

 

وی با تأکید بر ضرورت نظارت و رصد این اقدامات، خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال نیازمند حمایت و توجه بیشتر مسئولان و مردم به ظرفیت های داخلی است.

 

حجت الاسلام خانی با تأکید بر اینکه رونق تولیدات داخلی نیازمند حمایت از تولید کننده است، عنوان کرد: مردم نیز با خرید و مصرف کالای داخلی باید از تولید کننده حمایت کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی و حضور روحانیت در جامعه، اظهارکرد: با بصیرت افزایی و گفتمان سازی باید در جهت تحقق شعار سال اقدام شود.

   

کد خبر 1260753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha