خشم مقدس مسلمانان رژیم کودک‌کش صهیونیستی را نابود می‌کند

حجت‌الاسلام قاسمی گفت: انزجار و تنفر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان نسبت به رژیم صهیونیستی، همان خشم مقدسی است که این رژیم غاصب و کودک‌کش را نابود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام نجفعلی قاسمی در مراسم افطاری «وحدت و مقاومت» با حضور علما و موثرین شیعه و سنی در کلاله با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهارکرد: مسئله قدس و فلسطین یک مسئله صرفاً اسلامی نیست بلکه مسئله‌ای انسانی و وجدانی است.

 

امام جمعه کلاله گفت: ملت مظلوم فلسطین ده‌ها سال است که زیر ستم رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست قرار دارد و استکبار جهانی نیز همواره از این رژیم غاصب حمایت می‌کنند.

 

وی افزود: این روزها هم شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی باریکه غزه را مورد هجوم و بمباران قرار داده است. مسئله فلسطین برای ما مسلمانان علاوه براینکه مسئله‌ای انسانی و سیاسی است، مسئله‌ای اعتقادی هم هست.

 

حجت‌الاسلام قاسمی افزود: دفاع از ملت مظلوم فلسطین مصداق تولی و تبری و مصداق تعاونوا علی‌ البر و تقوی است. دفاع ما از این مردم، برای احترام به قبله اول مسلمین و اصل قرآنی ظلم ستیزی و ظالم ستیزی است.

 

وی با اشاره به وصیتی از امیر مومنان، حضرت علی (ع) گفت: این امام بزرگوار بعد از ضربتی که بر فرق مبارک ایشان زده شد به فرزندان خود وصیت کرد که دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید.

 

امام جمعه کلاله خاطرنشان کرد: انزجار و تنفر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان نسبت به رژیم صهیونیستی، همان خشم مقدسی است که این رژیم غاصب و کودک‌کش را نابود خواهد کرد.

 

وی در ادامه گفت: بنابر دستور قرآن کریم ما مسلمانان چند وظیفه داریم و آن اینکه اولا باید باور داشته باشیم که دشمن داریم و بعد از آن دشمن را بشناسیم، شیوه‌های دشمنی‌اش و اهدافش را شناسایی کنیم و دشمن و غارتگری‌هایش را به جامعه معرفی نماییم.

 

حجت‌الاسلام قاسمی تاکید کرد: امروز وظیفه ما ایجاب می‌کند که در دفاع از ملت مظلوم فلسطین دست‌کم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنیم.

 

کد خبر 1260792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha