رژیم صهیونیستی دشمن بشریت است/ لزوم حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس

آخوند صفری با بیان اینکه صهیونیست‌ها نه فقط دشمن مسلمانان بلکه دشمن بشریت هستند، گفت: با برملا شدن جنایت‌های رژیم صهیونیستی امروز غیرمسلمانان نیز از این رژیم، نفرت دارند با اینحال برخی کشورهای اسلامی به دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آخوند محمدامین صفری در مراسم افطاری وحدت و مقاومت با حضور علمای شیعه و سنی کلاله اظهار کرد: موضوع وحدت، سفارش اکید قرآن کریم و نبی مکرم اسلام (ص) به مسلمانان است که سبب دوستی و مودت خواهد شد.

 

امام جمعه اهل‌سنت فراغی با اسلام دین الفت و مهربانی است، گفت: خداوند در قرآن کریم راه عزت و اقتدار را به مسلمانان نشان داده و از آنان خواسته است برای رسیدن به قدرت و عظمت با هم متحد باشند.

 

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها نه فقط دشمن مسلمانان بلکه دشمن بشریت هستند افزود: با برملا شدن جنایت‌های رژیم صهیونیستی امروز غیرمسلمانان نیز از این رژیم، نفرت دارند با اینحال برخی کشورهای اسلامی به دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم هستند.

 

آخوند صفری بیان کرد: اگر امت اسلامی اتحاد و انسجام می‌داشت ما شاهد کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین نبودیم و رژیم غاصب صهیونیستی نیز نمی‌توانست هرروز خانه و کاشانه این مردم را نابود کند.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن روز جهانی قدس گفت: وظیفه انسانی و اسلامی ماست که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضور حداکثری در روز جهانی قدس داشته باشیم و انزجار و تنفر خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش بگذاریم.

 

کد خبر 1260798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha