نمایش مذهبی معرفتی مرثیه عشق به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین(ع) به روی صحنه رفت

نورمحمدی با اعلام خبر برپایی و اجرای نمایش مذهبی مرثیه عشق گفت: نمایش مذهبی دینی مرثیه عشق به مناسبت ایام عزاداری شهادت امیرالمومنین(ع) از شنبه ۱۹ فروردین در سال اجتماع کانون شهید سبحانی کرج به روی صحنه رفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مجید نورمحمدی با اعلام خبر برپایی و اجرای نمایش مذهبی مرثیه عشق گفت: نمایش مذهبی دینی مرثیه عشق به مناسبت ایام عزاداری شهادت امیرالمومنین(ع) از شنبه ۱۹ فروردین در سال اجتماع کانون شهید سبحانی کرج به روی صحنه رفته است.

 

کارگردان گروه فرهنگی دلشدگان استان البرز افزود: هدف از برپایی این نمایش مذهبی بیان گوشه ای از زندگی مولا امیرالمومنین(ع) است که در طول ۵ شب به اجرا می رود.

 

 

به گفته وی، گروه هنری دلشدگان جمعی از فعالان و هنرمندان عرصه تئاتر هستند که به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و حضرت علی(ع) طی ۲۱ سال گذشته تا به امروز اجرا داشته است.

 

 

کارگردان گروه فرهنگی هنری دلشدگان تصریح کرد: نمایش مرثیه عشق طی سال های گذشته مخاطبان بسیاری داشته است به همین منظور شرایطی فراهم شده تا در فضای مجازی و به صورت آنلاین نیز مخاطبان بتوانند از این امکان بهره مند شوند. 

 

 

 

کد خبر 1260878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha