روحانیت با ارتباط مستقیم با مردم، می‌تواند مطالبه گر و زبان مشکلات مردم باشد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: روحانیت با ارتباط مستقیم با مردم، می‌تواند مطالبه گر و زبان مشکلات مردم باشد، باید از فرصت منابر ماه رمضان، برای جهاد تبیین و اقناع افکار عمومی در زمینه عفاف و حجاب استفاده کنیم،

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، ظهر امروز یکشنبه(۲۰ فروردین) جلسه روحانیون شهرستان فیروزکوه با حضور حجت الاسلام حیدری امام جمعه، فرماندار فیروزکوه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و معاون سیاسی فرماندار، با محوریت دغدغه های فرهنگی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در این جلسه بیان داشت: روحانیت با ارتباط مستقیم با مردم، می‌تواند مطالبه گر و زبان مشکلات مردم باشند.
وی افزود: از فرصت منابر ماه رمضان، برای جهاد تبیین و اقناع افکار عمومی در زمینه عفاف و حجاب استفاده کنیم، مسائلی از قبیل غیرت دینی، حیا، و توجه به لقمه حلال، در منابر گفته شود.
امام جمعه فیروزکوه با اشاره به جنایت های اخیر صهیونیست ها در ماه مبارک رمضان و راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس امسال بسیار مهم است؛ زیرا فلسطین مسأله اول جهان اسلام است. و از طرفی، با توجه به شیطنت های اخیر رژیم صهیونیستی، حضور مردم مهم است.
وی در پایان گفت:‌ در منابر و سخنرانی ها، مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس در شهر فیروزکوه و شهر ارجمند تشویق کنیم.

 

کد خبر 1260902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha