کرسی تلاوت قرآن باعنوان «ضیافت نور» در شرکت گاز مازندران برگزار شد

عمادی گفت: دومین دوره کرسی تلاوت قرآن با عنوان «ضیافت نور» در نمازخانه اداره مرکزی شرکت گاز مازندران با شور معنوی و شکوه کم نظیری اجرا شد.

سید حمزه عمادی- دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز مازندران- در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، به اقبال کارکنان شرکت گاز استان نسبت به فعالیت های قرآنی و فرهنگی اشاره و اظهار کرد:شورای فرهنگی شرکت گاز مازندران با هدف بهره مند نمودن کارکنان از برکات معنوی و فیوضات ماه مبارک رمضان و مانوس نمودن هر چه بیشتر آنان با احکام عبادی و شرعی و مباحث فرهنگی محافل انس باقرآن به همراه تلاوت یک صفحه از کتاب آسمانی قرآن و قرائت دعاهای وارده را در طول ماه مهمانی خدا برگزار می نماید.

 

وی گفت: این برنامه هر روزه بجز ایام تعطیل بعد از نماز ظهر و عصر پیرامون بیان احکام شرعی و مطالب معنوی بوده كه توسط حجت الاسلام رنجبر، امام جماعت شرکت تشكیل می گردد و تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت .
 

 

عمادی با بیا ناینکه از اول ماه مبارک رمضان تا کنون چندین محفل قرائت ممتاز مجلسی، توسط قاریان ممتاز استانی و کشوری در شرکت گاز مازندران برپا شده است، افزود: این محافل که تحت عنوان «ضیافت نور»برگزار می شود مورد استقبال پر شور کارکنان این شرکت قرار گرفته است.

 

عمادی با بیان اینکه محافل قرآنی به همراه جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیز در نیمه ماه مبارک رمضان در این شرکت برگزار شد، اذعان کرد: برپایی مراسم های نورانی و پر فضیلت با محوریت قرآن کریم یادگار مانای رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص) در دهه سوم ماه مبارک رمضان با کیفیت هرچه بهتر ادامه خواهد داشت و اساتید و قاریان ممتاز، تلاوت قرآن خواهند پرداخت.

 

وی به کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که امروز همزمان با نمازجماعت ظهر و عصر در نمازخانه شرکت گاز استان برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این مراسم معنوی «سید رضا چاوشیان» به تلاوت کلام وحی پرداخت.

کد خبر 1260911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha