اجرای برنامه کاروان قرآنی کاشان در مسجد جامع روستای اسحاق آباد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از اجرای محفل انس با قرآن با حضور کاروان قرآنی شهرستان کاشان در روستای اسحاق آباد از توابع بخش نیاسر این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: نخستین محفل از محافل ۱۱ گانه کاروان قرآنی انس با قرآن کریم کاشان با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه معزز کاشان و جمعی از مسئولان محلی در مسجد جامع روستای اسحاق آباد از توابع بخش نیاسر کاشان برگزار شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: در این محفل نورانی قاریان و حافظان ممتاز شهرستان در قالب کاروان قرآنی به ارائه برنامه های متنوع قرآنی همچون تلاوت آیات قرآن کریم، سخنرانی و بیان مفاهیم و آموزه های بلند قرآن کریم برای حضار پرداختند.

 

ضابطی افزود: این محفل توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان وحی و کانون فرهنگی هنری روستای اسحاق آباد و با همراهی و مساعدت بخشدار نیاسر، دهیاری، شورای اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، کانون بسیج هنرمندان، حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان برگزار شد.

 

دبیر شورای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی شهرستان کاشان افزود: در طول ماه مبارک رمضان، کاروان قرآنی شهرستان کاشان با حضور در ۱۱ روستا، محافل قرآنی را در مساجد و اماکن مذهبی این روستاها اجرا می کند.

 

 

کد خبر 1260928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha