لزوم کار فرهنگی مساجد در ماه رمضان جهت دستیابی مردم به هویت الهی

حجت‌الاسلام محمدیان، گفت: مساجد باید در ماه مبارک رمضان با کار فرهنگی، فضائل و رحمت را به مردم بشناسانند و آنها را بیشتر با خدا آشنا کنند تا به هویت واقعی الهی دست یابند.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: خداوند متعال در ماه مبارک رمضان، بهترین رزق و روزی‌های معنوی به ویژه قرآن کریم را بر ما نازل کرده است.

 

امام جمعه موقت اندیمشک، افزود: قرآن کریم سراسر پر از آموزه‌های زندگانی است که ما اگر آنها را رعایت کنیم، در مسیر زندگی از لحاظ فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، همیشه پیروز خواهیم بود.

 

وی اذعان کرد: خداوند سبحان، ماه رمضان را بسیار افضل و ارزشمند قرار داده و ما را به این مهمانی دعوت کرده و مشوقاتی را در نظر گرفته است.

 

حجت‌الاسلام محمدیان، با بیان اينکه به یاد قیامت بودن، بهترین مورد تربیتی است تصریح کرد: اگر قیامت را در زندگی مد نظر قرار دهیم، این مسئله منجر به اصلاح رفتار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان دست شیاطین را بسته است و ما می‌توانیم به خودشناسی بپردازیم عنوان کرد: این ماه به عنوان بهترین فرصت برای خودشناسی محسوب می‌شود چرا که ضعف در آن، به گناه می‌انجامد و همچنین با خودشناسی به خودسازی دست پیدا می‌کنیم.

 

امام جمعه موقت اندیمشک، خاطر نشان کرد: مساجد باید در ماه مبارک رمضان با کار فرهنگی، فضائل و رحمت را به مردم بشناسانند و آنها را بیشتر با خدا آشنا کنند تا به هویت واقعی الهی دست یابند.

کد خبر 1260974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha