برگزاری مسابقه عکاسی «قبله اول» در راهیپمایی روز جهانی قدس از سوی کانون های مساجد گلستان

بیکی از برگزاری مسابقه عکاسی «قبله اول» در راهیپمایی روز جهانی قدس از سوی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان خبر داد.

مهدی بیکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: رژیم اسرائیل به عنوان یک رژیم کودک کش و غاصب، جرثومه فساد و غده سرطانی است که هر روز به پایان خودش نزدیک می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: زوال این رژیم به گونه ای است که امروز ما آن را مشاهده می کنیم و ان شاءالله در آینده بسیار نزدیک کشور اشغال شده فلسطین از چنگال این رژیم توخالی آزاد خواهد شد.

 

وی اظهارداشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده است، این رسالت فرهنگی را بر دوش هر مسلمانی ایجاد می کند تا نسبت به این اشغال غیر قانونی قرن واکنش نشان دهد تا این تجاوز آشکار عادی انگاری نشود.

 

بیکی گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان ضمن دعوت از عموم اعضای کانون های مساجد جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، می خواهد تا با ثبت تصاویر زیبای این روز و ارسال آن برای کانال ایتای ستاد استان در مسابقه عکاسی با موبایل که به نام «قبله اول» نامگذاری شده، شرکت کنند.

 

وی افزود: مسابقه عکاسی «قبله اول» با هدف نشر تصاویر روز جهانی قدس در فضای مجازی و همچنین حضور پر رنگ اهالی هنر در این روز طراحی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ادامه داد: ستاد استان در نظر دارد به 10 اثر عکاسی برگزیده نیز به رسم یادبود هدایایی را اهدا کند.

 

 

 

کد خبر 1261026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha