دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب در خراسان جنوبی تدوین می شود

حجت الاسلام مشرفی از تدوین دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: با پای کارآمدن دستگاه های اجرایی این مهم همزمان با دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مشرفی -رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی- در شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس همزمان با ۲۵ فروردین مقارن با ۲۳ ماه مبارک رمضان در سراسر استان برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» شعار اصلی روز جهانی قدس امسال است،‌ افزود: مراسم روز قدس امسال در کرمان از مزار سردار دلها آغاز شد و در خراسان جنوبی نیز این مراسم از مزار شهید مدافع حرم «مرتضی بصیری پور» آغاز شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از تدوین دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: با پای کارآمدن دستگاه های اجرایی این مهم همزمان با دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در این جلسه با اشاره به فعالیت یک هزار و 200 مبلغ در سطح استان در ماه مبارک رمضان، افزود:این مبلغان در قالب طرح «مهرواره محله همدل» به دنبال مسئله یابی و حل مسئله و اولویت بندی مسائل هستند.

 

حجت الاسلام احمد رضایی همچنین درخصوص شعار سال تاکید کرد که از انجام کارهای سطحی از جمله چاپ و نصب بنر پرهیز و با تشکیل هیات اندیشه ورز در حوزه رسانه، این فرمایش رهبر معظم انقلاب پیگیری شود.

 

سیدعلیرضا موسوی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم در این جلسه از اسکان 9 هزار و 32 خانوار با ظرفیت 37 هزار و 805 نفر در استان در عید نوروز خبر داد و گفت: طبس، بیرجند و فردوس در رتبه های نخست قرار دارند.

 

وی به تدارک ویژه برنامه هایی برای گرامیداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود: مستندات یک هزار و 389 نفر از معلمان با خوداظهاری جمع آوری شده است که در این میان سهمیه اعلام شده به خراسان جنوبی 212 نفر برای تجلیل در سطوح ملی، منطقه ای و استانی است.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1261045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha