دفاع از فلسطین پشتوانه امنیت ملی کشور است

امام جمعه فاروج گفت: دفاع از فلسطین پشتوانه امنیت ملی کشور است و همه آحاد مردم با درک این مهم به سهم خود به امنیت ملی و حفظ دستاوردها کمک کنند.

حجت الاسلام عباسعلی نوروزی –امام جمعه فاروج در گفتگو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: روز جهانی قدس روز جهانی آرمان فلسطین و دفاع از ملت مظلوم آن و قبله اول مسلمانان است.

حجت الاسلام نوروزی با ابتکاری خواندن حرکت امام راحل برای تعین این مناسبت و ابلاغ وتکلیف آن به امت های اسلامی افزود: موضوع  دفاع از ملت فلسطین، صرفا سیاسی نیست مسئله مسئله عقیده، راهبرد ایدئولوژیک، دینی و انسانی است.

وی با برشمردن دلایل دشمنی با اسرائیل و دفاع از فلسطین بیان کرد: مهمترین دلیل عقیدتی و دینی بودن است و پس از آن بعد انسانی آن و احساس مسئولیت ملی برای امنیت کشور است.

وی افزود: بعد سیاسی هم پس از موارد بالا لحاظ می شود و امروز  در مهندسی سیاسی و معادلات  منطقه خاورمیانه اگر کشور ما ایفای نقش درستی نداشته باشد با چالش های عمیقی مواجه می شویم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری  از حکومت ها و سیاسیون در پی گرفتن  این روز بزرگ از ملت با هزینه های مختلف بودند و تلاششان به ثمر ننشت  بیان کرد: روز قدس روز صف بندی حق و باطل است و از رسالت ماست که مردم را به صحنه بیاوریم تا این روز راه خود را تا رسیدن به هدف نهایی طی کند.

 

 

 

کد خبر 1261078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha