شهید صیاد شیرازی به اسلام و ارزش‌های انقلاب باور قلبی داشت/ بنی صدر مستقیما شهید صیاد را عزل کرد

سردار فدوی گفت: شهید صیاد شیرازی با دلش به اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی باور داشت و در پی انجام این باورها کوشید.

سردار علی فدوی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد شخصیت و ویژگی های اخلاقی شهید صیاد شیرازی گفت: عملا از سال ۶۲ در خدمت شهید صیاد شیرازی بودم و وی را می شناختم و با او رفیق بودم.

 


 جانشین فرمانده کل سپاه افزود: در روزی که شهید صیاد شیرازی به شهادت رسید ( ۲۱ فروردین ) من روز ۱۵ فروردین باید سفر خارجی می رفتم در روز  ۱۴ فروردین که روز کاری بود با شهید صیاد شیرازی جلسه ای مفصلی داشتم و سالهای طولانی در مأموریت و موضوعات مختلف با شهید صیاد شیرازی در ارتباط بودم.

 

وی اظهار کرد: خداوند به شهید صیاد شیرازی عنایت کرده بود و قبل از پیروزی انقلاب  با علمایی که مستقیماً  با امام ره ارتباط داشتند در ارتباط بود و وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد یکی از آرزوهای وی برآورده شد و در انقلاب بسیار فعال بود.

 

سردار فدوی ادامه داد: چون دشمنان از روز اول در کردستان خباثت خود را شروع کردند شهید صیاد شیرازی هم از همان زمان در جنگ فعال بود تا جایی که بچه های سپاه از فعال بودن شهید صیاد شیرازی در جنگ بسیار یاد می کردند.

 

وی یادآور شد: دولت موقت بنی صدر شهید صیاد شیرازی را عزل کرد یعنی بنی صدر مستقیما شهید صیاد شیرازی را عزل کرد و حتی دستور  داد در ارتش نباشد و مدتی شهید صیاد شیرازی در سپاه بود و بعد با فرار بنی صدر  اوضاع به روال درست برگشت و شهید صیاد شیرازی در کردستان کارهای بزرگی انجام داد و در ارتش مسئولیت های بزرگی را بر دوش گرفت و در آخر فعالیت های خود جانشین رییس ستاد کل ارتش بود در آن زمان به شهادت رسید.

 


وی گفت: شهید صیاد شیرازی انقلاب اسلامی را باور داشت، ممکن است فردی از نظری علمی و اعتقادی موضوعی را قبول کند اما باور دلی و اعتقادی بسیار متفاوت است مثل اینکه فردی با شهادتین مسلمان می شود اما ایمان وقتی خود را نشان  می دهد که در دل منتقل شود. شهید صیاد شیرازی با دلش به اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی باور داشت و در پی انجام این باورها کوشید و این امر برای جوانان بسیار مهم است که باید دلی پای کار بروند و باورهای کاملی داشته باشند تا برای خودشان مثمر ثمر باشد.

کد خبر 1261098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha