اخلاص و نبوغ نظامی قوی از ویژگیهای بارز شهید صیاد شیرازی بود

مهدی صیاد شیرازی در مورد ویژگیهای پدر شهیدش گفت: از جمله خصوصیات بارز شهید صیاد شیرازی اخلاص، معنویت کثیر، دانش و نبوغ قوی نظامی بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مهدی صیاد شیرازی، فرزند شهید صیاد شیرازی در حاشیه مراسم گرامی داشت شهید صیاد شیرازی در مورد ویژگیهای بارز این شهید بزرگوار با گرامی داشت ۲۴ سالگرد شهید صیاد شیرازی گفت: از جمله خصوصیات بارز شهید صیاد شیرازی اخلاص و معنویت کثیر و دانش و نبوغ قوی نظامی بود. ارتباط با خدا و توسل به امام  زمان عج و ویژگیهای بارز وی در فرماندهی و نبوغ علمی در نظامی گری، شجاعت نفوذ کلام ، اخلاص در کارها و انجام تمام امور برای خدا، نظم و برنامه ریزی  از دیگر ویژگی های اخلاقی وی است: 


وی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی در تمام زندگی، قبل و بعد از انقلاب در دوران دفاع مقدس و لحظه شهادت در هرجا درخشیدند و به قول رهبر انقلاب« جز خیر کسی چیزی از شهید صیاد شیرازی سراغ ندارد ». به عنوان فرزند پدر خوبی بود و استاد خوبی در درس ریاضی و زبان بود و از وی بهره بردم.

 

وی گفت: شهید صیاد شیرازی خوش اخلاق و مهربان اهل کار در منزل و سرپا رضایت الهی و امام زمان غ را سرلوحه کار خود قرار داده بود و این امر برای نسل جوان و همه ما الگو است که همه بتوانیم  در راه خدا و ولایت و شهدا قدم برداریم و در مسیر خشنودی آنها باشیم.

کد خبر 1261125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha