۳۳۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان اصفهان کمک شد/۴۰۰ زندانی جرائم غیرعمد

مدیر ستاد دیه اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون مردم این استان بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند و ۱۱۰ زندانی آزاد شدند.

«اسدالله گرجی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان به جشن های گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهارداشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون مردم و خیرین استان اصفهان بیش از 330 میلیارد ریال به آزادی زندانیان اصفهان کمک کردند.

مدیر ستاد دیه استان اصفهان افزود: تاکنون 110 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده اند و با تداوم همکاری عمومی شاهد اتفاقات خوبی تا پایان این ماه خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای آزادی این تعداد زندانی، شاکیان بخشی از طلب خود را بخشیده اند و خانواده مددجویان هم سهم آورده ای داشته اند که کار به سرانجام برسد.

 

گرجی زاده اضافه کرد: ستاد دیه استان اصفهان هم تسهیلات قرض الحسنه برای آزادی این زندانیان پیش بینی کرده که به آن اختصاص می یابد.

وی به حمایت از خانواده زندانیان اشاره کرد و اذعان داشت: در ماه مبارک رمضان بالغ بر 30 میلیارد ریال توسط مردم برای کمک به این قشر جمع آوری شده است.

 

به گفته مدیر ستاد دیه استان اصفهان، بسیاری از خانواده زندانیان، وضعیت معیشتی خوبی نداشته و با نبود سرپرست خانواده، به سختی زندگی می کنند.

 

 400 زندانی جرائم غیرعمد

 

وی به تعداد زندانیان جرائم غیر عمد زندان های استان اصفهان اشاره کرد و گفت: افزون بر 400 نفر در بند هستند که در این ایام مقدمات آزادی آنان فراهم شده است.

گرجی زاده، تلاش برای کاهش جمعیت زندان ها با آموزش، فرآیند آزادی، صدور رای عسار و اقدامات میانجی گری در دستور کار قرار دارد.

 

وی یادآورشد: مردم نسبت به قوانین آگاهی کسب کرده و بدون دانش و پشتوانه مالی وارد عرصه های سخت اقتصادی نشوند و قانونمدارانه زندگی کنند.

 

 

 

کد خبر 1261139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha