حمایت از مستضعفان ناشی از جوهر و ذات انقلاب اسلامی ایران است

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه روز قدس، روز دنیای اسلامی است، گفت: حمایت از مستضعفان ناشی از جوهر و ذات انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام امیر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: روز قدس، یک روزِ به معنای حقیقی کلمه، بین‌المللىِ اسلامی است.

 

وی افزود: روز قدس، روزی است که ملت ایران می تواند با کمک ملت های دیگر یک حرف حقی را فریاد کند که برای پنهان کردن آن حرف حق و خاموش کردن آن فریاد،مدتی  است که دستگاه استکبار دارد سرمایه‌گذاری میکند

 

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیای اسلام است، خاطرنشان کرد: در همه دنیای اسلام، مسلمانان حضور خود را برای دفاع از برادران فلسطینی خود نشان دادند.

 

وی ادامه داد: روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه­ ماه مبارک رمضان هر سال، در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ به ابتکار امام خمینی (ره) و در حمایت از ملت و آرمان فلسطین، نامگذاری شده تا مرحله جدیدی از همبستگی با مردم فلسطین آغاز شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: از این رو، روز قدس جلوه ­ای بی نظیر از اتحاد مسلمانان برای محکوم کردن جنایت­ ها و تقبیح خوی نژادپرستانه و ضد بشری صهیونیست ­ها، و نماد مقاومت است.

 

وی خاطرنشان کرد: حمایت از مستضعفان ناشی از جوهر و ذات انقلاب اسلامی ایران است و از جمله اهداف انقلاب ما از ابتدا سرنگونی ظلم، سرنگونی نظام طاغوت ، استقرار یک نظام عدالت‌خواه و مردمی که مدافع ملت ها و حق باشد، بوده است.

 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: دستاورد حمایت از مستضعفان و مظلومان عالم این بوده که جبهه بسیار قدرتمند مردمی در برابر جبهه متخاصم و استکبار جهانی و صهیونیسم به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

 

وی بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: روز قدس روز حیات اسلام است وروز قدس روز جدایی حق ازباطل است.همچنین رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) درباره روز قدس فرمودند: روز قدس نشان‌دهنده‌ی صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است.

 

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان اظهار کرد: بدون شک درآخرین جمعه ازماه مبارک رمضان نیزآحاد مردم مومن، روزه، دار، پارسا، انقلابی و ولایت مدار استان لرستان همگام با سایر مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی، با مشت های گره کرده و پرشور تر از همیشه، در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کرده و با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل ، ضمن لبیک به ندای تاریخی امام راحل و عظیم الشان و تجدید میثاق با رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)،جنایت اشغالگران و حامیان غربی-آمریکایی آنان را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از آرمان رهایی قدس شریف و حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

 

ابراهیمی افزود: کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان، همراه همه علاقمندان به ساحت قرآن کریم ،همچون سالهای قبل در این روز با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی جهانی به یاری برادران و خواهران دینی خود می شتابند.

 

کد خبر 1261223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha