شب های قدر فرصت تربیت دینی با محوریت خانواده ها است

حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت راز و نیاز در شب های قدر و نقش مادران در بسترسازی بهره مندی از این ساعات در خانواده گفت: تربیت برگرفته از دین یکی از سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

حجت الاسلام کاظم شکری با تسلیت فرارسیدن شهادت امیرالمومنین(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: توجه به نقش تربیت با محوریت دین یکی از شاخص های مهم در جریان سبک زندگی اسلامی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: شب های قدر فرصت بی نظیری برای تقویت باورهای دینی و ایمانی است به ویژه آنکه مادران و پدران نقش بسزایی در فراهم آوردن شرایط حضور فرزندان در طول شب احیا دارند.

 

وی با بیان اینکه زمینه سازی برای تقویت انگاره های ایمانی و ارزشی زمینه رشد و تعالی خانواده است بیان کرد: امروزه تمامی هجمه ها موجه کیان خانواده به ویژه بانوان و دختران است چرا که دشمنان به خوبی می دانند با نشانه گرفتند این قشر به اهداف خود دست خواهند یافت.

 

وی با بیان اینکه بهره مندی از شب های قدر با محوریت مساجد بستری برای مقابله با خواسته های نابجا دشمنان، فرصت بی نظیری است توضیح داد: اینکه خانواده ها با یکدیگر برای حضور در آیین شب های قدر حضور پیدا می کنند به واقع جایگاه پرورش و بلوغ دینی را در جامعه نشان می دهد.

 

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: توجه به دعای جوشن کبیر و دیگر اعمال این شب ها که مقدرات یکساله انسان نوشته می شود از موارد مهمی است که با در نظر گرفتن آن اهمیت توجه به این ساعات را بیش از پیش می کند.

 

 

کد خبر 1261228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha