اتاق رسانه مدیریت فضای مجازی در حوزه حجاب و عفاف در استان زنجان تشکیل می شود

حسنی از راه اندازی اتاق رسانه مدیریت فضای مجازی در حوزه حجاب و عفاف با حضور فعالان حوزه رسانه و دستگاه های فرهنگی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در جلسه آسیب های فضای مجازی در حوزه حجاب و عفاف در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر در یک جنگ نابرابر در حوزه رسانه قرار داریم، جنگ جهانی سوم همان جنگ تمدن اسلام و غرب می باشد که در حوزه رسانه آغاز شده است.

 

وی افزود: اگر جنگ جهانی اول و دوم تلفات جانی بسیاری برجای گذاشته است؛ جنگ جهانی سوم، جنگی بدون تجهیزات نظامی است و در پلتفرم جدید حوزه رسانه انجام می شود.

 

حسنی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در بین شعرا و ظرفیت اثرگذار شعر  گفت: تمدن غرب با تمام توان وارد عمل شده و تمدن اسلام با داشته خود که همان اعتقادات و ایمان است، در برابر این تمدن ایستادگی می کند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر ضرورت مدیریت فضای مجازی در حوزه حجاب و عفاف تاکید کرد و ادامه داد: متاسفانه از هم گسیختگی و عدم انسجام در فضای مجازی را شاهد هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه عدم رصد لحظه به لحظه جبهه مقابل مشکل اصلی ما در حوزه حجاب و عفاف است، تصریح کرد: تمدن غرب با تجهیزاتی که در اختیار دارد به قدرت عمل می کند و در حوادث اخیر کشور شاهد اقدامات رسانه های معاند بودیم.

 

به گفته حسنی، قرارگاهی در حوزه سلبی و ایجابی در این حوزه در کشور ایجاد شد که در کنار فعالیت های سلبی، فرهنگ سازی در حوزه حجاب و عفاف در دستور کار متولیان فرهنگی قرار گرفت و معتقدم شناسایی طرفیت ها لازمه ورود پرقدرت در این حوزه است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در پایان از راه اندازی اتاق رسانه مدیریت فضای مجازی در حوزه حجاب و عفاف خبر داد و یادآور شد: این اتاق فکر با حضور فعالان این عرصه و دستگاه های فرهنگی، حوزه های علمیه، سپاه، صدا و سیما و موسسه سراج راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 1261246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha