توافقنامه برنامه دوسالانه وزارت کشور در حوزه ترویج فرهنگ نماز به استانداران ابلاغ شد

معاون هماهنگی استانها وزارت کشور، در مکاتبه با استانداران توافقنامه برنامه های دوسالانه سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ وزارت کشور و واحد های تابعه در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، «میکائیل راسخی» معاون هماهنگی استانها وزارت کشور، در مکاتبه با استانداران توافقنامه برنامه های دوسالانه سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ وزارت کشور و واحد های تابعه در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز را ابلاغ کرد.

 

این توافقنامه به استناد سند راهبردی وزارت کشور در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و به منظور دستیبابی وتحقق اهداف مورد نظر و مندرج در سند مذکور بر اساس زمانبندی تعیین شده و مشتمل بر عناوین برنامه ها، حجم اجرایی و گستره اجرای هر یک آنها می باشد.

 

طرح موضوع در اولین جلسه شورای فرهنگی استانداری با قید فوریت و پیش بینی و تامین منابع اعتباری برنامه ها به استناد ماده ۱۷ آیین نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مصوب هیات محترم وزیران و همچنین مفاد مرتبط در ضوابط اجرایی قانون بودجه کل کشور ، نسبت به تحقق برنامه ها در قالب دستورالعمل مندرج در ستون «شاخص های ارزیابی براساس فرایند اجرا» توافقنامه و براساس جدول زمانبندی داشبورد مدیریتی از موارد مذکور در این نامه می باشد.

کد خبر 1261249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha