اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از اداره اطلاع رسانی پلیس؛ سرهنگ اسماعیل خوشوقت با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در روز جمعه بیست و پنجم فروردین در سراسر استان، محدودیت های ترافیکی این روز را اعلام کرد. 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان افزود: مراسم راهپيمايي روز قدس در مرکز استان از ساعت 10 صبح از تقاطع گلبازخان آغاز خواهد شد و کارکنان پلیس راهور از ابتدای صبح در مسیر راهپیمایی از تقاطع توحید تا مصلی و در خيابان های قدس،فلسطين،شورا و بلوار شهيد عباسپور مستقر بوده و محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

 

وی بیان کرد: در این رابطه مسیر سه راه عدالت به سمت خیابان توحید، میدان توحید به سمت غرب، مسیر تقاطع شهید قرنی-معلم به سمت خیابان توحید و مسیر خیابان گلبازخان به سمت تقاطع معلم مسدود است و در تقاطع قدس-شهید بهشتی از سه راه خیابان شهید عباسپور به سمت شرق، سه راه گنجعلیخان به سمت غرب، خیابان و تقاطع فلسطین، مسیر از سمت خیابان ابن سینای شرقی به سمت شرق و خیابان سادات خوشرو به سمت غرب، محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

 

سرهنگ خوشوقت گفت: میدان بسیج از سمت سه راه بولوار پلیس در شرق و سه راه شهید کامیاب در غرب و در تقاطع پاسداران مسیر از سه راه ارتش در غرب و سه راه مصلی در شرق، این تقاطع تردد ممنوع است.

 

وی اظهار کرد: در میدان عاشورا نیز به سمت جنوب و بولوار شهید عباسپور منع تردد خواهد بود.

 

 

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه از توقف و تردد هر گونه وسيله نقليه غير مجاز در طول مسير راهپيمايي و توقف خودروها تا شعاع حداقل 50 متري مسير راهپيمايي جلوگيري خواهد شد، گفت: پلیس راهور همچنين نسبت به روانسازی ترافيک معابر منتهی به خيابان های مذکور اقدام خواهد کرد.

 

 

وی در پایان با اشاره به اینکه پس از عبور راهپیمایان از مسیر های ذکر شده، مسیر برای تردد خودروها باز خواهد شد، گفت: از شهروندان درخواست می شود همکاری لازم را با پلیس راهور داشته باشند و از تردد در مسیرهای تعیین شده برای مراسم راهپیمایی خودداری کنند تا شاهد انضباط ترافیکی در راهپیمایی روز جهانی قدس 1402 باشیم.

 

کد خبر 1261264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha