تاکید بر حق ملت فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس

حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: در راهپیمایی روز قدس بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمین قدس، حق تعیین سرنوشت و آینده خود و لزوم بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی به کشور تاکید می شود.

حجت الاسلام والمسلمین « سید عبدالفتاح نواب» با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در بخش نهادها و موسسات سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با گرامیداشت روز جهانی قدس، گفت: بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت در راستای اهمیت مساله فلسطین و در قالب کمیته اربعین، کنگره پسا صهیونیسم را برگزار کرد که جمعی از فرهیختگان در آن حضور داشتند.

 

 نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه در ایام حج نیز یکی از گردهمایی ها به مساله قدس اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: اساسا قدس و بیت المقدس و مسجد الاقصی به هیچ وجه از خاطره و ذهن مسلمانان پاک نمی شود.

 

وی افزود: در روز جهانی قدس، مردم مسلمان و آزادیخواه کشورهای مختلف جهان با برگزاری مراسم، آیین ها و راهپیمایی گسترده بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمین قدس و حق تعیین سرنوشت و آینده خود و لزوم بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی به کشورشان تاکید می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نواب تصریح کرد: برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس هر سال باعث تقویت بیش از پیش روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مسلمان و آزادیخواهان جهان شده است تا آرمان های آزادیخواهانه، استقلال طلبانه و آزادی بخش را دنبال و با نقشه ها و توطئه های دشمنان با اعتقاد راسخ مقابله کنند.

 

سرپرست حجاج ایرانی تصریح کرد: حرکت صهیونیست ها به زودی تمام می شود و پرچم پرافتخار اسلامی در فلسطین و بیت المقدس به احتزاز در خواهد آمد.

 

 

 

کد خبر 1261308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha