طرح طعم رهایی در مدارس جنوب کرمان اجرا می شود

بهرام مسلمی مهنی با اشاره به این که طرح طعم رهایی در برخی از مدارس جنوب کرمان اجرا می شود، گفت: نمایشگاه آثار هنری که ذیل این طرح برگزار می‌شود فرصت بسیار خوبی برای آگاهی بخشی به نوجوانان است تا نسبت به آسیب های اعتیاد و فضای مجازی آگاه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان طرح طعم رهایی در قالب نمایشگاه آثار هنری در جیرفت آغاز شد.

 

 

بهرام مسلمی مهنی در این مراسم، گفت: یکی از رویکردهای این اداره کل هم افزایی و همگرایی با آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی که متوجه دانش آموزان می شود، است.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: طرح طعم رهایی، مجری آن موسسه فرهنگی آینه هنر دیار کهن است که اعتبار اجرای آن از اعتبارات جدول ۱۷ تامین شده است.
وی یادآور شد: اعتبارات جدول ۱۷ به طرح و ایده های جدید موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی زیر مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص داده شده و این اداره کل تنها ناظر بر اجرای صحیح طرح و برنامه های فرهنگی این موسسات است.
مسلمی مهنی با اشاره به این که طرح طعم رهایی در برخی از مدارس جنوب کرمان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه آثار هنری که ذیل طرح طعم رهایی در مدارس برگزار می شود، فرصت بسیار خوبی برای آگاهی بخشی به نوجوانان است تا نسبت به آسیب های اعتیاد و فضای مجازی آگاه شوند تا  گرفتار این آسیب ها نشوند.

کد خبر 1261324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha