اجرای طرح جامع عفاف و حجاب راه مقابله با توطئه بدحجابی دشمنان است

حجت الاسلام مهدوی نیا از اجرای طرح عفاف و حجاب خبر داد و گفت:عفاف و حجاب یک موضوع ملی است و نیازمند طرحی جامع ملی با در نظرگرفتن همه جوانب است.

به گزارس خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا امروز در جلسه عفاف و حجاب استان لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان برای ترویج بدحجابی در جامعه، اظهارداشت: تنها راه جمع کردن بی حجابی در جامعه اجرای طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نسبت طرح جامع عفاف و حجاب انقلابی عمل کند  افزود: متاسفانه مسئولین به جای اجرای این طرح آن را تبدیل به گوشت قربانی کردند .

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان خاطر نشان کرد:طرح جامع عفاف و حجاب ستاد در واقع طرح بند اول از اصل سوم قانون اساسی است که دولت جمهوری اسلامی را موظف بر ایجاد محیط سالم برای رشد فضایل اخلاقی و مبارزه با مظاهر فساد می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح جامع عفاف و حجاب، طرحی علمی با پشتوانه پژوهش و نظرات نخبگانی و کارشناسی شده با تکیه بر مبانی امر به معروف و نهی از منکر تنظیم شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نیا افزود: با اجرای کامل طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر در زمان مشخص، اولا روند رو به رشد بدحجابی و سایر مظاهر فساد اخلاقی متوقف می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین در گام دوم مسئله عفاف و حجاب عادی سازی شده و به روال قانونی و شرعی برمی گردد.

 

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نیا ابراز کرد: در گام سوم وضعیت عفاف و حجاب جامعه ارتقا و بهبود پیدا می کند.

 

گفتنی است، در این جلسه به خلاصه بعضی از ویژگی های این طرح توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شامل قضا زدایی،تنش زدایی،تبدیل جرم به تخلف، متولی واحد و پاسخگو، عدم تصدی گری دولت مردمی بودن، حمایت از مردم و تفویض قدرت از حاکمیت به مردم،مسئولیت مدیران، مشارکت تشکل ها، توامانی کار اجرایی و فرهنگی، مستقل از بودجه دولتی ،
مشخص کردن نقش همه دستگاه های اجرایی وعرصه های طرح ،مطرح و تاکید شد.

 

در پایان جلسه ویرایش هشتم طرح عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای معاون سیاسی معاون اجتماعی استانداری ارسال شد.

کد خبر 1261334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha