شاهد سیر نزولی قدرت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هستیم/ روز قدس امسال کم نظیر خواهد بود

منتظری با بیان اینکه شاهد سیر نزولی قدرت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هستیم، گفت: امسال روز جهانی قدس به دلیل شرایط منطقه و روشن شدن شدن بیشتر ماهیت رژیم کودک کش صهیونیستی روز کم نظیری خواهد بود.

غلامرضا منتظری، نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در بخش نهادها و سازمان های دولتی سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ارزیابی خود از شرایط منطقه گفت: با توجه به شرایطی که در منطقه شاهد هستیم قدرت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سیر نزولی پیدا کرده است و جلوه های انحطاط و فروپاشی تدریجی استکبار جهانی را می بینیم.

 

 

وی با بیان اینکه شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی در منطقه هستیم، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده بودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده نخواهد بود به نظر می رسد خود این رژیم عجله بیشتری برای این نابودی دارد. به برکت خون شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت ید قاعده شده است. امروز جبهه مقاومت در لبنان یک اهرم قدرت جدی برای دفاع از ارزش های اسلامی است و رژیم صهیونیستی را نقض کرده است و این رژیم مانند گذشته نمی تواند شعار از نیل تا فرات را مطرح کند.

 

 

منتظری با اشاره به اینکه امروز همه دغدغه رژیم صهیونیستی این است که حیات خود را حفظ کند که چند روز بیشتر زنده بماند و دیگر به آینده فکر نمی کند، تصریح کرد: امسال روز جهانی قدس به دلیل شرایط منطقه و روشن شدن شدن بیشتر ماهیت رژیم کودک کش صهیونیستی روز کم نظیری خواهد بود.

 

 

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تجربه 22 بهمن نشان داد ملت ایران تصمیم خود را گرفته است و با وجود کاستی هایی که در حوزه اقتصاد و معیشت دارند اما این ملت پرچم دفاع از ارزش ها و آرمانهای امام و شهدا را همیشه در گام اندیشه خود به اهتزار در خواهند آورد.

کد خبر 1261338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha