اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان جیرفت

خداداد امینی روش گفت: امسال نیز همچون سال گذشته راهپیمایی روز قدس در شهرها و بخش های شهرستان جیرفت برگزار می شود و مسیرهای راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

خداداد امینی روش در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امسال نیز همچون سال گذشته راهپیمایی روز قدس در شهرها و بخش های شهرستان جیرفت برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت با اشاره به این که راهپیمایی روز قدس ۲۵ فروردین ماه در شهر جیرفت برگزار می‌شود، ابراز کرد: در شهر جیرفت این راهپیمایی راس ساعت ۱۰ صبح از میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سمت مصلی پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در شهر جبالبارز راهپیمایی راس ساعت ۱۰ و سی دقیقه از مقابل کمیته امداد امام خمینی (ره) به سمت مسجد جامع است و در بخش اسماعیلی نیز راس ساعت ۱۱ صبح از محل مرقد شهید گمنام به سمت مسجد جامع شهر بلوک انجام می شود.

امینی روش اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در شهر درب بهشت ساردوئیه راس ساعت ۱۰ و سی دقیقه از مقابل حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی آغاز می شود تا امام زاده سید سلطان احمد این شهر ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت ادامه داد: مسیر در نظر گرفته شده برای راهپیمایی در بخش اسفندقه از میدان شهید خواجه تا مقابل بخشداری دولت آباد است که راس ساعت ۱۰ صبح شروع می شود.
وی ابراز کرد: راهپیمایی روز قدس در شهر علی آباد راس ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جامع آغاز و به مرقد مطهر شهید گمنام منتهی می شود.
امینی روش روز قدس را یادگاری از امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌فرمایند؛ روز قدس بهانه‌ و فرصتی برای روح های علاقمند به مسئله‌ فلسطین و دل های پرشور جوانان و قشرهایی از ملت های مسلمان است تا در جمعه‌ آخر ماه رمضان از مردم فلسطین حمایت و دفاع کنند.     

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت با دعوت از اقشار مختلف جامعه برای حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس، عنوان کرد: از طلاب و روحانیون، صاحبان قلم، شخصیت های دانشگاهی، رسانه ها و فعالین فضای مجازی و هنرمندان دعوت می کنیم تا با حضور خود جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کنند.                                                        

کد خبر 1261461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha