ساماندهی خانه های قرآن و عترت از طریق ۲ هزار مسجد در تهران

زاکانی با بیان اینکه از رویکردهای جدی مدیریت شهری در معاونت شهری و سازمان فرهنگی و هنری رویکردهای قرآنی است از ساماندهی خانه های قرآن و عترت از طریق ۲ هزار مسجد در شهر تهران خبر داد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه ۲۳ فروردین) در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از ساماندهی خانه های قرآن و عترت از طریق ۲ هزار مسجد در شهر تهران خبر داد.

 

 

وی در مورد برنامه های قرآنی شهرداری تهران برای درک مفاهیم قرآنی گفت: از رویکردهای جدی مدیریت شهری در معاونت شهری و سازمان فرهنگی و هنری رویکردهای قرآنی است، اساس این حرکت این است که کمک کنیم بر مدار مساجد این حرکت انجام شود و با پیوستگی میان خانواده ها و مدارس بتوانیم جریان قرآنی را از قاعده هرم اجتماعی سامان دهیم و به لطف الهی ان شاءالله کشور ما که به پشتوانه قرآن در این جایگاه قرار گرفته روز به روز سعادتمند شود.

 

 

شهردار تهران افزود: اکنون هدف گذاری این است که از طریق ۳۵۰ محله ای که در شهر تهران وجود دارد با ساماندهی خانه های قرآن و عترت و از طریق ۲ هزار مسجد شهر تهران با خانواده ها پیوستگی برقرار کنیم و بر مدار قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه قاعده ای از هرم اجتماعی را سامان دهیم.

کد خبر 1261512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha