اجرای مسابقه«قرآن و شهدا» طی ماه مبارک رمضان در طبس

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان مسابقه«قرآن و شهدا» برگرفته از زندگینامه و وصت نامه شهید سیداحمد پلارک به صورت مجازی به همت این کانون در حال اجرا است.

حجت الاسلام مهدی آیین پرست-مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه های این کانون طی ماه مبارک رمضان برگزاری مراسم جزخوانی قرآن کریم با حضور مردم و نوجوانان و جوانان بوده است و تفسیر قرآن کریم نیز در دستور کار این کانون قرار دارد.

 

حجت الاسلام آیین پرست به برنامه های لیالی قدر اشاره کرد و گفت: طی شب های قدر مراسم سخنرانی، مداحی، قرائت دعای جوشن کبیر و قرآن به سد گذاشتن توسط این کانون اجرا می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس در ادامه بیان کرد: همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به همت کانون جامع فهالنج طبس با کمک خیرین یک هزار پرس غذای گرم بین عزاداران و روزه داران توزیع شد.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه قرآن و شهدا طی ماه مبارک رمضان عنوان داشت: این مسابقه برگرفته از زندگینامه و وصت نامه شهید سیداحمد پلارک به صورت مجازی اجرا می شود و همه گروه های سنی می توانند در این مسابقه شرکت داشته باشند.

 

حجت الاسلام آیین پرست در پایان گفت: در این مسابقه پنج سوال قرآنی و پنج سوالی شهدایی طراحی شده است و به نفرات برتر هزینه سفر به قم و جمکران از طرف کانون اهدا خواهد شد.

 

 

کد خبر 1261581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha