برخورد جدی با بدحجابی /تشکیل تیم های بازرسی عفاف و حجاب ورزش  در شهرستان‌های گیلان

آرمان از برخورد جدی با بدحجابی در باشگاه‌های گیلان‌خبر داد و گفت : با تشکیل تیم های بازرسی عفاف و حجاب ورزش در شهرستانهای گیلان یک باشگاه ورزشی در گیلان پلمپ شد.

جهانبخش آرمان _ مدیر کل ورزش وجوانان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از تشکیل تیمهای بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستانها با محوریت و مسئولیت روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای گیلان خبر داد و گفت : مسئولین تمامی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنرهای یک شکل طراحی شده عفاف و حجاب از سوی روابط عمومی این اداره کل را در ورودی اماکن خود نصب کرده و به تمامی علاقمندان به ورزش ، رعایت حجاب و عفاف را تذکر دهند.

آرمان افزود: این اداره کل در راستای عفاف و حجاب در اماکن ورزشی دولتی و باشگاههای خصوصی مکاتبات زیادی با هیاتها ، ادارات شهرستانها و باشگاههای ورزشی کرده است و از این رو در تمامی شهرستانها ، با مسئولیت رئیس اداره ورزش و جوانان تیمی برای بازرسی از اماکن در بحث عفاف و حجاب تشکیل می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد : در همین راستا یکی از باشگاههای ورزشی گیلان که اقدام به ورزش مختلط دختران و پسران کرده بود توسط دستگاههای نظارتی متولی پلمپ شد.
وی اظهار کرد : با هرگونه هنجار شکنی و بد حجابی در باشگاه های گیلان برخورد جدی و قانونی خواهدشد.‌

کد خبر 1261603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha