مسیرهای راهپیمایی روز قدس در آران و بیدگل اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر آران و بیدگل و شهرهای تابعه را اعلام کرد.

عمران دلاوریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین با شعار "فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه ی آزادی" در آران و بیدگل برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: این راهپیمایی در مرکز شهر آران و بیدگل در سه مسیر برگزار خواهد شد. مسیر شماره یک، از آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی (ع) آغاز و با طی مسیر میدان امام حسن(ع)، خیابان ۱۷ شهریور و خیابان نظام وفا به محل اجتماع مردم ولایتمدار در مصلای نماز جمعه این شهر ختم خواهد شد.

 

دلاوریان در ادامه اظهار داشت: مسیر شماره دو این مراسم نیز از آستان مقدس هفت امام زاده (ع) آغاز و از خیابان های ۲۲ بهمن و سید الشهدا(ع) به میعادگاه عاشقان الله مصلای نماز جمعه خواهد رسید.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: راهپیمایان در مسیر شماره سه، از مسجد حضرت ولیعصر(ع) به سمت میدان امام حسن(ع) حرکت خواهند کرد و سپس خیابان ۱۷ شهریور، میدان ۱۵ خرداد و خیابان نظام وفا به میدان شهدا و مصلای نماز جمعه ختم خواهد شد.

 

عمران دلاوریان به سایر مسیرهای راهپیمایی در نقاط شهری تابعه این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر نوش آباد از مسجد صادقیه این شهر آغاز خواهد شد و راهپیمایان پس از طی مسیر خیابان امام، میدان شهدا در گلزار شهدای نوش آباد تجمع خواهد کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: این راهپیمایی در شهر ابوزید آباد از توابع بخش کویرات نیز با تجمع مردم از حوزه بسیج امام حسین(ع) آغاز و با پیمودن مسیر به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) ، مسجد امام خمینی (ره) و آستان امام زاده عبداله (ع) مصلای نماز جمعه ادامه می یابد.
 

دلاوریان اظهار داشت: همچنین راهپیمایی مردم سفید شهر از گلزار شهدا آغاز خواهد شد و با طی مسیر خیایان شاهد، خیابان ۲۲بهمن و یادمان شهدای گمنام در مصلی نماز جمعه پایان خواهد یافت.

 

راهپیمایی روز قدس امسال همزمان در کشورهای اسلامی روز جمعه ۲۵ فروردین مصادف با ۲۳ رمضان برگزار می‌شود.

کد خبر 1261637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha