حضور مردم در راهپیمایی قدس، به گسترش فرهنگ مقاومت و انتفاضه کمک می کند

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، به گسترش فرهنگ مقاومت و انتفاضه در بین افکار عمومی ملّت‌های مسلمان و برملا کردن هرچه بیشتر ماهیت رژیم جعلی جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی در افکار عمومی جهان کمک می کند.

دکتر علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: روز جهانی قدس روز صف‌آرایی همه مسلمانان و همه مستضعفان در برابر ظلم‌ها، تجاوزها و خون‌ریزی‌های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی و روز قدرت نمایی، عزت و انسجام مسلمانان و تمام آرادی خواهان جهان است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم روزه دار با حضور در راهپیمایی روز قدس، به گسترش فرهنگ مقاومت و انتفاضه در بین افکار عمومی ملّت‌های مسلمان و برملا کردن هرچه بیشتر ماهیت رژیم جعلی جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی در افکار عمومی جهان کمک می کنند.

 

رضایی افزود: آنچه امروز بسیار مهم است تجلّی این اراده عظیم در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی وحدت‌بخش و دشمن‌شکن روز قدس است؛ بدون شک در چنین روزی ملّت بار دیگر چشمان استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسرائیل غاصب نظاره‌گر گام های استوار و قلوب مطمئن مردان و زنان روزه‌داری است که در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین، حماسه‌ای دیگر از اتحاد و همدلی جوامع مسلمان، خلق خواهند کرد.

 

فرماندار آران و بیدگل ادامه داد: اکنون و در این مقطع حساس بویژه با توجه به تحولات اخیر و در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان آران و بیدگل همراه با مردم سراسر کشور در حضوری دشمن‌شکن، با تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) حمایت و همراهی خود را با ملّت مظلوم فلسطین و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس و دولت‌های استکباری حامی این رژیم اعلام خواهند کرد.

 

رضایی افزود: مردم سرافراز و روزه دار آران و بیدگل، جمعه ۲۵ فروردین ماه همراه و همگام با همه مردم ایران با حضور در این راهپیمایی بزرگ بار دیگر از انتفاضه سرافراز و مقاومت ملت مظلوم فلسطین اعلام حمایت خواهند کرد و ندای وحدت و آگاهی ملت ایران و همبستگی با مسلمانان مظلوم را به گوش جهانیان خواهند رساند.

کد خبر 1261642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha