۵۴ زندانی خراسان جنوبی در انتظار کمک خیران برای آزادی هستند

حسین‌پور از برگزاری نوزدهیمن جشن گلریزان کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد خراسان جنوبی در ۲۵ ماه رمضان خبر داد وگفت: در حال حاضر ۵۴ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، غلامرضا حسین پور- مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی- امروز پنجشنبه (۲۴ فروردین) در دیدار هیئت امنای ستاد دیه استان با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با کمک ستاد دیه آزاد شدند.

 

وی ادامه داد: بدهی مالی این افراد ۱۰۶ میلیارد و ۸۵۴ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان بود که با گذشت شاکیان، اعسار، کمک ستاد دیه ، تسهیلات و آورده مددجویان از بند زندان رهایی یافتند.

 

حسین‌پور از برگزاری جشن گلریزان استان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ۲۵ ماه مبارک رمضان همزمان با ۲۷ فروردین ماه در مجتمع غدیر بیرجند خبر داد و افزود: در حال حاضر ۵۴ زندانی مالی و جرایم غیرعمد در زندان‌های خراسان جنوبی به سر می‌برندکه ۱۹ نفر از این افراد بدهکار مالی، ۲ نفر نفقه و مابقی بابت مهریه در زندان هستند.

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه میزان بدهی این زندانیان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: هر میزان که مردم استان برای آزادسازی زندانیان کمک کنند ۲ برابر آن را می‌توانیم از مرکز جذب کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری به مناسبت شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی (ع) با کمک خیران و ستاد دیه ۶ زندانی جرایم غیر عمد در خراسان جنوبی آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

 

حسین‌پور خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد کمک به ستاد دیه مربوط به گذشت شاکیان است که بدهی‌های زندانیان جرائم غیرعمد را به حداقل می‌‌رساند.

 

 

 

کد خبر 1261647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha