قدس، خط مقدم جبهه اسلام/راهپیمایی روز قدس، بزرگترین پشتوانه رزمندگان مقاومت در جهاد است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: قدس، خط مقدم جبهه اسلام است و دفاع از قدس، تلاش برای حفظ هویت اسلامی مسلمانان است و حضور مردم در این راهپیمایی، بزرگترین پشتوانه رزمندگان مقاومت در میدان های جهاد است.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: رویکرد انقلاب اسلامی به مسأله‌ی فلسطین، رویکردی تاکتیکی نیست، بلکه  با اعتقادات و ارزش‌های دینی گره خورده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: روز قدس یک روز بین‌المللىِ اسلامی است که وحدت مسلمانان جهان را حول محور قبله اول مسلمین نشان می دهد و فریاد مظلومین ملت فلسطین را به گوش جهان می رساند.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار به اهمیت حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: قدس قبله اول و محور وحدت مسلمانان و نقطه آغاز هویت مسلمانان در صدر اسلام است و دشمن قصد دارد با غصب آن بخشی از هویت اسلامی را از مسلمانان بگیرد و در صفوف آنان شکاف ایجاد کند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: در واقع قدس، خط مقدم جبهه اسلام است و دفاع از قدس، تلاش برای حفظ هویت اسلامی مسلمانان است و حضور مردم در این راهپیمایی، بزرگترین پشتوانه رزمندگان مقاومت در میدان های جهاد است.

 

مجیدی تبار ادامه داد: روز قدس یکی از برجسته‌‌‌‌‌ترین یادگارهای امام راحل و نشانه‌‌‌‌‌ی دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط منطقه و فلسطین اشغالی، راهپیمایی روز قدس، از هر سال حساس تر به نظر می‌رسد و بایستی مسلمانان جهان باشکوه‌تر، با قدرت بیشتر و با وحدت و اجتماع بیشتر شرکت کنند.

کد خبر 1261648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha