روز قدس؛ روز اسلام است/نشانه های فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه روز قدس؛ روز اسلام است، گفت: رژیم صهیونیستی مانند دیوار شکسته ای است که برای ریختن آن تنها نیاز به یک حرکت است که ان شالله فردا مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس این حرکت را انجام خواهند داد.

حجت الاسلام عباس محمد حسنی، نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز (پنجشنبه ۲۴ فروردین) با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در بخش نهادها و موسسات دولتی سی امین نمایشگاه بین المللی قرن کریم در خصوص روز جهانی قدس با بیان اینکه روز قدس؛ روز اسلام است، گفت: هر کس در این روز غایب باشد بدهکار اسلام است و باید در این روز حضور داشته باشیم و به همه دنیا ثابت کنیم که پشت اسلام هستیم.

 

 

وی با بیان اینکه امسال حضور مردم نسبت به سال های گذشته در راهپیمایی قدس باشکوهتر خواهد بود در تشریح دلیل این امر گفت: نتیجه حضور سال های گذشته مردم در راهپیماییها خودش را نشان داده است. ما در گذشته می گفتیم که رژیم صهیونیستی از هم فرو خواهد پاشید اما امروز می گوییم این رژیم در حال فروپاشی است چون نشانه های فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

 

 

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال حاضر مانند دیوار شکسته ای است که برای ریختن آن تنها نیاز به یک تکان و حرکت است، اظهار کرد: ان شالله فردا مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس این حرکت را برای فروپاشی کامل این رژیم انجام خواهند داد و ان شالله دیر یا زود و در سال های نه چندان دور شاهد منطقه غرب آسیا بدون حضور غده سرطانی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

کد خبر 1261678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha